להתחזק בצורה נכונה ובריאה

אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי מבוסס על תנועתיות ועל אימון הגוף כמכלול ובשילוב קבוצות שרירים, לעומת עבודה על שריר בודד, תוך שימוש בתרגילים המדמים תבניות תנועה מחיי היומיום ועובדים במספר מישורי תנועה, ככה אנו מחזקים את עצמינו ולא מתאמצים בפעילות היומיומית שלנו, מתחזקים ושומרים על גוף ותנועתיות בריאה.

No pain no Gain

יש משפט שאומר, No pain no gain, אני משליך את המשפט הזה על הכאבים שמופיעים לאחר אימון.
המתחילים שונאים אותו, המתאמנים הותיקים מחפשים אותו ואף אחד לא יכול להתעלם ממנו – הכאב שלאחר אימון.

מתאמנים חדשים יחוו כאבים רק כי הגוף לא מורגל למאמץ פיזי מסויים של תנועות חדשות או משקלים שלפתע הגוף צריך לסחוב, אלה כאבים של שרירים לאחר מאמץ, בשלב הבנייה מחדש שלו.
אין צורך להיבהל מהכאבים הללו, כולם מרגישים אותם.
האם מומלץ להתאמן כאשר סובלים מכאבי שרירים? אפשר, רצוי לא במאמץ גבוה, ורצוי עוד יותר להקשיב לגוף ולהתאמן ביתר קלות מבלי לסבול מכאבים.

לסיכום,
התאמנתם ? מרגישים כאבים בשרירים? אלו כאבים של תחילתה של דרך חיים חדשה ולא כאבים של "לשכב במיטה ולא לזוז".

מאמן כושר אישי

תכנית אימוני כושר אישית